Obchodní podmínky Studio NextLevel s.r.o. (eshop – www.merchmarket.cz)

1. Registrace, přihlášení, nákup bez registrace

  • Nakupovat smí pouze uživatel, který se řádně registruje a je přihlášen a nebo provede nákup bez registrace.
  • Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky.
  • Zadejte vaši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet
  • Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
  • Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci.
  • Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.
  • Zvolíte-li nákup bez registrace, nezadáváte heslo. Tím pádem Vám není vytvořen profil a nemůžete se přihlásit.

2. Nakupování

  • Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na „do košíku“. V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
  • Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
  • Získali-li jste slevový kod (např. zasláním fotky se zbožím), zadejte jej pro uplatnění slevy v košíku.
  • Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem „Pokračovat“. Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel, případně můžete zvolit nákup bez registrace.
  • Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu.
  • V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na „Závazně objednat“. K objednávce můžete také připojit komentář.
  • V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování. V tuto chvíli již není možné objednávku měnit.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
  • Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

3. Doručování

  • Zásilky jsou doručovány prostřednictvím Geis
  • Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, ), poté je produkt zaslán nový.
  • Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
  • Zásilku se snažíme předat přepravci (Geiso nejdříve. Nejpozději však do jednoho pracovního dne po obdržení závazné objednávky.
  • Platba probíhá prostřednictvím dobírky přepravce, převodem na náš bankovní účet či pomocí platební karty.
    • Při platbě prostřednictvím dobírky přepravce (Geis) platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky.
    • Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 2401424364/2010 (Fio Banka). Po přičtení peněz na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
  • Balné je součástí poštovného.

4. Vrácení a výměna zboží

  • Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba provádět online přes náš online chat nebo na email
  • Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:
    • Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
    • Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení.
    • Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
    • Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
    • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) nejsme povinni vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než nám spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že nám zboží odeslal, viz § 1833 NOZ.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od Vás na základě kupní smlouvy přijali, stejným způsobem. Přijaté peněžní prostředky vracíme jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Vy jakožto spotřebitel souhlasíte a pokud Vám tím nevzniknou další náklady.
  • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

5. Reklamace

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky a vztahuje se zejména na: vadu materiálu, vadu potisku, chybně zaslaný druh zboží oproti kupní smlouvě, chybně zaslanou velikost zboží oproti kupní smlouvě. Reklamace se naopak nevztahuje na běžné opotřebení zboží.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze či může být reklamace neuznána.
  • V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné a nákladů na vytvoření individuálního produktů v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
  • Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
  • Veškeré reklamace řešte přes náš online chat
  • Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.
  • V případě uznání reklamace hradíme jak poštovné, které zaplatíte Vy při zasílání zboží k nám, tak poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám.
  • V případě neuznání reklamace hradíme poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám. Poštovné při zasílání zboží k nám platí při neuznané reklamaci zákazník.

6. Záruční doba

  • Na veškeré zboží prodávané v tomto e-shopu je poskytována zákonná záruka v trvání 3 měsíců od nákupu zboží. Nákupem zboží se rozumí datum doručení zboží zákazníkovi.

7. Ochrana dat

  • Přihlášením se do našeho internetového obchodu merchmarket.cz, či založením objednávky bez registrace dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat (jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefon), údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám vyjma spedičních firem (Geis, které tyto údaje potřebují k doručení zásilky a informování o doručování zásilky).
  • Registrovaným zákazníkům je pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete v patičce newsletteru.


9. Prodej zboží ve vlastní eshopu

  • Prodávání motivů našemu eshopů

10. Provozovatel

  • Název firmy: Studio NextLevel s.r.o.,
  • Sídlo firmy: Studio NextLevel s.r.o., Praha 10, Chudenická 1059/30, 10200
  • Adresa pro zasílání reklamací a výměn: Zdeněk Pauch, Rudolfovská 103, České Budějovice, 37001
  • Kontaktní adresa firmy v Českých Budějovicích, Zdeněk Pauch, Rudolfovská 103,